Followers

Saturday, December 29, 2012

Segmen Back To School by Aen Hwaii


KLIK BANNER!

1) Apa kenangan lucu kamu mula-mula masuk sekolah ? *ceritakan*
Sudah semestinya macam-macam budak-budak lain , bila first time jejakkan kaki kat sekolah , merengek lah nak balik. HAHA. kelakar pulak bila teringat balik kenangan tu. sebab masa tu kan , kita tak biasa ditinggalkan oleh parents kita , duk sengsorang , dengan tak kenal sape-sape lagi. memang kelakar laa. =)

2) Cikgu paling kamu sayang ?
Cikgu di smA al-falah , cikgu Sharifah Sakinah atau lebih glamour dengan nama Cikgu Shasha , aku sayang sangat cikgu tu sebab dari dia lah aku dah minat ngan subjek akaun n alhamdulillah aku dapat A- dalam subjek tu. walaupun dia jarang senyum , tapi aku tahu dia seorang wanita yang cekal dan sabar dengan kerenah pelajarnya , sebab dulu aku duk kelas yang agak tercorot , so macam-macam lah kerenah pelajar. tapi dia tetap sabar. jadi wajarlah aku sayang dia!

3) Mata pelajaran yang kamu suka ?
sudah semestinya subjek akaun n sejarah. wahh , kemain lagi kann. sejarah tuu. tapi sedih jugak sebab masa SPM aku just dapat B tuk subjek sejarah , nak wat camne aku main-main sangat.
bila naik form6 , aku minat subjek bm1 , fuhh memang minat gilew , always dapat A , alhamdulillah , berkat cikgu aku yang pandai mengajar, tengkiu cikgu!

4) Kalau selalu kamu bangun pagi *waktu sekolah* jam berapa ?
kebiasaannya dalam pukul 5.45. hehe. sebab adik-beradik aku ramai kot yang pergi sekolah , so kalau bangun lewat memang lambat lah pergi sekolah , tapi tahun depan tak sekolah dahh , boleh la bangun lewat. hehe

5) Apa nama sekolah kamu ? *ceritakan apa yang best dekat sekolah kamu*
SMK Sultan Ismail , yang bestnya kat sekolah tu , semua cikgu sporting habis lahh. nak-nak aku kan yang paling tua , form6. cikgu-cikgu f6 boleh dikatakan sekepala dengan pelajar , dah anggap macam mak dah. best woo .. rindu pulak.

6) Azam kamu pada tahun 2013 ?
Okeyy , azam aku pada tahun baru nie , aku nak belajar betul-betul sebab aku nak menggenggam segulung ijazah untuk aku , parents n cikgu-cikgu yang dah banyak berjasa. 
lagi , aku nak belajar hidup berdikari , sebab selama nie aku terlalu bergantung dengan parents aku , dah macam anak manja yang tak tahu nak wat pape. ahaha.

DUE DATE : 1 JAN 2013