Followers

Thursday, September 20, 2012

"Giveway Le'Supertwinkle By Kiera & Hana "


KLIK BANNER!


Sahabat yang paling aku sayang!!


Dia, Nur Imanneena Uzma...
persahabatan kitorang stat from form 4.. tapi time tu kitorang tak rapat mana.. sebab dia duk ngan orang lain.. then,masa form 5 tu kitorang start rapat.. sebab dia duk ngan aku.. yeayy! time tu lah aku perlahan-lahan kenal dia..
dia ? tak payah nak kata laa.. aku teramat suka berkawan ngan dia.. dia baik,jujur,sporting,manja and annoying! haha.. haish,she's perfect to me..
Aku sayang sangat kat dia.. aku tak pernah sayangkan kawan aku yang lain macam dia..
dia kawan time aku suka,duka,ketawa,menangis..
really-really miss her..
tapi sekarang nie dia da jauh dari aku.. jauh sangat..
sebab dia ade kat selangor and aku kat terengganu..
dia pergi sambung belajar..=(
masa mula-mula berpisah tu,aku betul-betul rindukan dia..
tapi sekarang,aku da boleh terima kenyataan..=)

No comments: