Followers

Sunday, September 30, 2012

"Peraduan Ucapan Hari Lahir Sop"

 
klik banner!

UCAPAN UNTUK SOP :
Salam Abg SOP.. Selamat menyambut hari lahir yang ke 18 (eh,betul ke 18 ) hehe..
Jom kita sama-sama clap hand and sing a song for Abg SOP..



Yeayyy,,,,
Happy bitrhday to youuu,
Happy Birthday to youuu,
Happy Birthday to Abg SOP..
hAppy birthday to youuu....... =)
(best tak saya nyanyi ) hehe..

Dengan hati yang tulus ikhlas saya nak ucapkan selamat hari jadi kepada Abg SOP..
Tanpa kita sedari,umur kita dah meningkat naik kan ?
sedar-sedar dah banyak yang kita terlepas tuk kita buat,,
So,kepada Abg Sop..
Saya doakan semoga Abg Sop dipangjangkan umur,,
Yelah,harap-harap bila diberi kesempatan untuk bernafas kat muka bumi nie kita akan melakukan lebih banyak ibadah kepada ALLAH...
Tu lah yang saya harapkan sangat.. insyaAllah kan..=)
And semoga Abg Sop dimurahkan rezeki..
Kalau tak diberi sekarang,maybe later,,
Tuhan tak kan menguji hambanya lebih dari kemampuannya. kann ?
Lastlyyyy,
Saya harap Abg SOP tak kan mudah berputus asa dengan dugaan yang mendatang,,
diharapkan kita akan lebih matang menempuh semuanya..
YEAYYY!!

YANG IKHLAS : WANA WAZM..

No comments: