Followers

Sunday, September 30, 2012

"Holiday GiveAway by Sally Samsaiman"


KLIK BANNER!

KENAPA SALLY KENA BAGI SOUVENIR DARI BANDUNG DEKAT SAYA?"
First,sebab saya nie tak pernaj jejakkan kaki ke Bandung and luar dari Malaysia!! nak jugak souvenier dari sane.. boleh la jugak merasa barang Bandung..hehe =) 
Then,sebab saya tahu barang-barang kat sana murah + comel kannn.. nakkkkk!! hehe.. kalau dapat nanti,mesti kawan-kawan saya jeles..haha.. n saya tau sally nie pandai pilih barangggg.. kan kannn ?
Sally mesti pilih barang yang comel-comel tauuu.. Hope dapat laaa.. Thanks Sally comel!!

GiveAway akan berlangsung bermula 30 Sept (8am) - 6 Oktober (8pm)
Jawapan akan direview pada hari Ahad-Selasa (7-9 Oktober)
pemenang diberitahu pada Jumaat (12 Oktober)




1 comment:

Nisha said...

Salam~ kalau ada masa, jemput join segmen saya

http://everlasting-frend.blogspot.com/2012/09/segmen-idola-kegemaran.html